سوژينسوژين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازم سوژین

شب یلدا

1391/11/29 1:56
نویسنده : مامان جون
2,090 بازدید
اشتراک گذاری

 

برنامه جشن شب یلدا تو خانه کودک تماشا بود که به سوژین خیلی خوش گذشت و کلی رقصیدند و بازی کردند... ولی از همه چی بیشتر از گریم خوشش اومده بود و از قبلش هم اصرار داشت نباید بشوریما... خرگوش شده بود و تو خونه هم میگفت منو خرگوش صدا کنید من دیگه سوژین نیستم... و به من هم میگفت مامان خرگوش...

 

سوژین قبل از شروع جشن باشگاه تماشا

سوژین و شینا... دخترمون هنوز یخش وا نشده

بالاخره زمان موعود فرا رسید... نقاشی تو صورت..

اولین باری که صورت رنگ شده اش رو تو اینه دید... کمال رضایت و خشنودی

دو تا خرگوش خوشحال

شب یلدات مبارک عزیزترنیم

 

سوژین و شینا و اوینا

مشغول تماشای برنامه های عمو موسیقی

 

بازم عشق به ادمای عروسکی نذاشت دخترمون اخر قطار باشه و چسبید به ننه سرما

عکس یادگاری با ننه سرما

 

 

اقوام درجه یک اینجانب..... پدر مادر خواهر برادر

 

اقوام درجه دو یعنی همون بالایی ها با خانواده هاشون... البته ٤ نفر تو عکس نیستند...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سرور
4 دی 91 8:06
من رمز ميخوام
سایه
4 دی 91 9:08
قشنگ بودن عکسا، من همیشه عکسای دسته جمعی رو خیلی دوست دارم، انشالله جمعتون همیشه جمع باشه و لبتون خندون عزیزم
مامان بیتا
5 دی 91 15:04
انشالا که همیشه جمعتون جمع و دلتون خندون باشه سودابه جون. تولد برادرت هم مبارک باشه.
مریم مامان باران
6 دی 91 1:21
امیدوارم همیشه شادی هاتون مثل یلدا مستدام و بلند باشه. عکساتم خیلی قشنگ بودن...خیلی شبیه خواهرت هستی ها......
مامان سورنا
6 دی 91 9:01
ببخشید من با تاخیر کامنت میذارم اخه نمیدونم چرا تو تاپیک گفتم.عکسای دسته جمعیتون خیلی بامزه و خوشگل بود و پر از حس خوب.ایشالله همیشه کنار هم سالهای سال با شادی جمع بشید.... پدر و مادرت هم خیلی شبیه هم هستند و چهره مهربونی دارن خدا برات حفظشون کنه....
لیلا مامی کیمیا
6 دی 91 17:09
مرسی سودی جون به خاطر رمز...عسکا خیلی قشنگ بودن اما کو خوراکی های شب یلداتون...خوریدن تمومش کردین رفته پی کارش؟؟ههه منم عکسای دست جمعی رو خیلی دوست دارم...همش خاطره میشه...عکس خواهر برادری تون هم قشنگ بود...خدا پدر و مادرت رو برات نگه داره عزیزم....
صنم
7 دی 91 21:19
ماشالله خدا حفظشون کنه اول از همه پدر و مادرت رو چون تا این بزرگتر ها هستن این جمعها شکل میگیره خوش باشی دوستم
سرور
15 بهمن 91 15:25
چقدر شبيه مامان هستي. شاد و سلامت باشين هميشه