سوژينسوژين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

دختر نازم سوژین

31 ماهگی

1391/12/12 0:53
نویسنده : مامان جون
1,209 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم شرمنده که وقت نمیکنم وبلاگت رو به موقع بروز کنم

ولی امروز٣١ ماهت کامل شد گفتم شده یک خط بنویسم

از مهمترین تغییر و تحولی که این روزا داشتی اینه که دارم عادتت میدم که خودت بخوابی و دیگه کم کم دوپی تعطیل.... هنوز مقاومت میکنی ولی امروز که شب چهارم بود راحتتر خوابیدی و بعد از ٤٥ دقیقه وول خوردن خوابیدی

قبلا فکر میکردم تا ٣ -٤ سالگی این مدل خوابیدن رو ادامه بدیم ولی جدیدا خیلی اذیت میکردی برای خوابیدن و یه جورایی واقعا کلافه میشدم... اسیب دیدن پام موقع سوار مترو شدن بهانه ای شد که دیگه عادتت رو تغییر بدم

ولی بین خودمون بمونه تو این دوسال و نیم برای دوپی شدن خیلی اذیتم میکردی.... امیدوارم این مرحله رو هم بخوبی طی کنی و یاد بگیری خودت بخوابی..... اینجوری مستقلتر می شی قربونت برم

 

اندکی بعد از تمیز کردن خونه و قبل از خواب شبانه

 

من هم بودم اینجوری غش می کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان باران
18 دی 91 1:45
مادر 45 دقیقه خیلی خوبه ما رکورد یکی دو ساعته هم داریمممممممممممممممممم
مامان سورنا
19 دی 91 15:00
سی و یک ماهگیت مبارک سوژن ناناز...ایشالله دیگه اصلا به دوپی کردن نیاز نداشته باشی و بتونی خودت بخوابی که هم مامان راحت بشه و هم خودت..