سوژينسوژين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

دختر نازم سوژین

سه سال و نیمگی

1393/3/5 10:40
نویسنده : مامان جون
1,566 بازدید
اشتراک گذاری

اینقدر دیر اینجا اومدم که خیلی از خاطرات و حرفا یادم رفته.... اخه این مدت داریم نهایت استفاده رو از زمانمون میکنیم و فرصتی برای اینترنت و کامپیوتر برام نمی مونه

تو کلاس باله و خلاقیت میری که مثل کلاسای دیگه اینارو هم خیلی دوست داری و با علاقه میری و بخوام تنبیه برات در نظر بگیرم میگم کلاس باله نمی برمت.... توی کلاس هم مربی خیلی ازت راضی هست ... امیدووارم بتونیم ادامه بدیم

زبون درازی هات هم که شدیدا زیاد شده و حرفای خودمون رو به خودمون پس میدی.... چند تا هم حرف زشت یاد گرفتی که در مواقع لازم بکار می بری البته فقط برای من و بابا و به کس دیگه ای نمی گی چون می دونی زشته و نباید گفت ولی از ما عصبانی میشی میگی

چند مورد که یادمه میگم

داشتی یه  قضیه ای رو تعریف می کردی و وسطش یه لغتی رو سوتی دادی و اشتباه گفتی.... بابا هم شروع به سوال پیچ کردن کرد و  یه جورایی اذیتت می کرد و سر به سرت می ذاشت...... رو به من کردی و میگی حالا من یه چیزی گفتما ول نمی کنه همش گیر میده..

با حاجی مامان تلفنی صحبت می کنی میگه چرا نمی ایی خونمون میگی اخه همش میرم کلاس ملاس وقت نمی کنم

کاردستی های کلاس خلاقیت

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سرور
9 بهمن 92 11:16
سلام. خيلي وقت بود كه سر نزده بودم. دلم براي تو و اون دختر شيرين زبونت تنگ شده. ببوسش