سوژينسوژين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

دختر نازم سوژین

اولین امتحان

1393/3/4 23:45
نویسنده : مامان جون
1,295 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم چه زود بزگ شدی و من بی خبر شدم.... و اولین تجربه امتحان دادن تو رو داشتم.... خیلی احساس و هیجان خاصی داشت.... نمی دونم وقتی به کنکور برسی چه حالی میشم.....

امتحان مربوط به باله بود که از یک هفته پیش هر روز تو خونه با هم تمرین می کردیم و خیلی استرس داشتم و سعی میکردم که به تو منتقل نشه.... بابا هم پیگیر بود و هی می پرسید وضعیتش چطوره.... البته حرکات رو خیلی خوب و دقیق انجام میدادی ولی باید اهنگا رو حفظ می بودی و من خیلی حساسیت داشتم..... البته موقع امتحان فهمیدم که حساسیت و استرس من بیخود بود و همه بچه ها با هم امتحان می دادن و اگه اهنگی رو فراموش کرده بودید با نگاه به بقیه یادتون می اومد

البته تو به خوبی همه حرکات رو انجام دادی و مربی خیلی ازت راضی بود و جزء کم سن ترین و بهترین شاگرد حساب می شدی....

یه عکس تو کلاس باله

 

اینم عکس اولین مدرکت هست ..... امیدوارم تو همه مراحل زندگی ات و تو همه امتحانای زندگی ات موفق و پیروز باشی

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سرور
9 بهمن 92 11:17
فقط من نفهميدم متنشو چجوري ببينيم. آخه رمز هم كه نميخواد!!!