سوژينسوژين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دختر نازم سوژین

دختر خانوم من

1393/3/4 23:31
نویسنده : مامان جون
1,444 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم میدونم خیلی کم اینجا می نویسم... نمی دونم چرا یهو اینقدر درگیر کارای دیگه شدیم که وقت نمی کنم اینجا سربزنم و بروز کنم...  این مطلب برای اوایل اردیبهشت هست و مربوط به سن 46 و 47 ماهگی ات میشه و یه کلیاتی از کارامون برات نوشتم

 

کلاسایی که میری: زبان, باله, مهد اندیشه خلاق

باله امتحان دوم رو هم دادی و به مقطع بالاتر که grade1هست رفتی.... ولی به خاطر تعدد کلاسا دیگه ثبت نام نکردمت... البته تغییر مربی ها هم بی تاثیر نبود

مهد کودک هم چهار روز رفتی بعد خودت منصرف شدی و دوست نداشتی ... دلیلت هم این بود که مجبور بودی غذا اونجا بخوری...... البته با اصرار خودت ثبت نام کرده بودمت و حتی ناهار رو هم خودت اصرار کرده بودی اونجا باشی.... ولی چون از بچه ها تو این زمینه عقب می موندی پشیمون شدی.....

عادت خواب شبانه:

همچنان موقع خواب برنامه های مختلفی داریم تا کامل خوابت ببره که مهمترینش خوندن کتاب هست....

کتاب قصه, شعر, قصه بدون کتاب, بعضی وقتا لالایی و بغل کردن..... تازه خیلی وقتا بعد از این همه کار بهونه میگیری که خوابت نمی اد و یکی از عروسکات رو بغل میکنی و کمی بازیگوشی می کنی و من خودم رو به خواب می زنم و تو هم بعدش خوابت می بره

غذا خوردن

هنوز هم مشکل داریم و جدیدا با دعوا و قهر کردن و خشونت بهت غذا میدم چون روشهای دیگه واقعا جواب نمیده

وزن 13 و قدت رو دقیق نمی دونم ولی رشدت خیلی به چشم می اد چون همه لباسا از نظر قدی برات کوچیک شدن

با اسباب بازی ها خیلی خوب بازی میکنی... تو همون لونه همیشگی ات که پشت مبل یک نفره هست کلی اسباب بازی شامل تخت عروسک لاکا کالسکه یکی از عروسکا (بی بی, پری دریایی, خرگوش, هستی, خرس دختر ...) و کیف مشکی من که کلی وسیله توشه, یکی از کوسنهای مبل هم  برای خواب خودت

رو جمع میکنی و مشغول بازی میشی

 

بعضی وقتا اتاقت رو تمیز میکنی و انصافا خیلی هم خوب اینکار رو انجام میدی و همه چیز سرجای خودش هست

کارتون به نسبت قبل خیلی کمتر تماشا می کنی بیشتر هم به خاطر عربی شدن شبکه ام بی سی هست

سی دی های پری دریایی و باربی و پرنسسی رو خیلی دوست داری

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)