سوژينسوژين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

دختر نازم سوژین

نظرات (7)

مامان بیتا
5 اسفند 92 10:45
چه عکس خوشگلی قبول باشه
مامان سورنا
5 اسفند 92 15:34
ای جانم...حاج خانما تقبل الله...اون حاج خانم کوچولو رو ببینید...چقدر ملوس و ناز شده تو لباس احرام سفید و صورتی..مثل فرشته ها.....ببوسش و التماس دعا.... سورنا عکس رو دیده میگه مامان یادته رفتیم تولد سوژین ))
مامان جون
پاسخ
قبول حق باشه... ممنون که همیشه به اینجا سر میزنی و نظر میذاری , سورنا رو هم از طرف من ببوس
مریم مامان باران
10 اسفند 92 1:15
ای خدا............قبول باشه........حاجی کوچولوت تو این عکسها چقدر بزرگ تر و خانم تر شده.......یه بغضی گلوم رو گرفت با دیدن عکس ها که نمیتونم چیزی بگم فقط التماس دعا..... امیدوارم حجتون قبول بشه...چه آرامشی تو عکسها داشتی...حتماً لیاقتشو داشتی دوست من. زیارتت قبول.
مامان جون
پاسخ
مریم جون تو هم مثل همیشه خیلی به من لطف داری... انشالله قسمت شما بشه... راستش من خودم هم عکسا رو میبینم گریه ام می گیره
مامان کامی
11 اسفند 92 1:55
حجتون قبول باشه، چه خوب که از این لحظه های ناب عکس گرفتین.این سفر معنوی بهترین هدیه شما به سوژین عزیز بوده.
مامان جون
پاسخ
عزیزم ممنون که اینجا سرزدی, قبول حق باشه...
سحر مامان سودا
11 اسفند 92 13:54
فوق العاده بود ....اشک تو چشام جمع شد... این حاج خانوم کوچولو رو حسابی از طرف من ببوس........
مامان جون
پاسخ
ممنون سحر جون, انشالله دوباره راهی این سفر بشی...
لیلا مامان کیمیا
12 اسفند 92 12:51
زیارت قبول.... ای جانم سوژین چه معصوم و نانازی شده با این لباس احرام...ببوسش
مامان جون
پاسخ
ممنون لیلا جون, قبول حق باشه, تو هم کیمیای ناز رو ببوس
farnoosh
22 اسفند 92 15:37
سوژین خانم قبول باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!