سوژينسوژين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

دختر نازم سوژین

جشن تولد کیتی خوشگله

1392/6/5 0:12
نویسنده : مامان جون
5,385 بازدید
اشتراک گذاری

اول عکسای تزئینات رو میزارم....

 

ظروف پذیرایی کیتی

 

تاجهایی که مورد استقبال بچه ها قرار گرفت برعکس پیش بینی من

دستمالای کیتی

کارت دعوت

 

کارتای یادگاری که با برچسب کیتی توسط سوژین به همراه بوس تقدیم مهمونای گل شد

 

میز پذیرایی و تزئیناتی که خیلی دوستشون داشتم

 

ریسه اسم دختر نازم

 

 

 

دسر پودینگ وانیلی توت فرنگی حاوی بیسکوئیت که مورد استقبال مهمونای محترم واقع شد

غذاها ماکارونی, کیک مرغ و سالاد فصل

 

تنقلات و میوه... بابت پفک مهمونای عزیز فحشمون دادند

 

 

یکبار دیگه عکس پفکا رو داشته باشید

 

 

 

ریسه عکسا. شامل بدو تولد... آغاز به نشستن, آغاز ایستادن, تولد یک سالگی, دوسالگی و نوروز امسال

 

 

ماشالله یادتون نره

کیکی که قرار بود کیتی باشه... من شباهتی ندیدم

 

 

بقیه عکسا که مربوط به بچه ها میشه برای انتخابشون وقت بیشتری لازمه... در فرصتهای آتی آماده خواهد شد

 

 

پسندها (1)

نظرات (10)

سایه
26 خرداد 92 8:32
ماشالله هزار ماشالله به کیتی خانوم ناز با اون فیگورش، الهی همیشه سلامت باشه، عجب تولد خوشگلی بوده و دلم خواست منم دعوت بودم، خیلی زحمت کشیدی سودابه جون و تزیینات و غذاها خیلی عالی بودن، خسته نباشی
خونتون هم خیلی شیک و قشنگه و از استیکر پرنده ها خیلی خوشم اومد، انشالله جشن هر سالتون باشه و هر سال باشکوه تر از سال قبل، راستی تاج های کیتی هم خیلی دوست داشتنی و بامزه بود، ممنون که عکس گذاشتی
همیشه شاد و سلامت باشین، راستی امسال عکس از خودت و آقوی همسر نذاشتی، میخواستم بازم کلی تعریف کنم
بوس بوس


سایه کاش اینجا بودی و چه افتخاری بالاتر از این که شما رو بتونم دعوت کنم... بابت تعریفایی هم که کردی ممنون... عکس خودم رو هم این نی نی سایت زودی پاکش میکنه من هم قهر کردم نذاشتم...
لیلا مامان کیمیا
26 خرداد 92 12:16
ای جانم...عکسا هم مثل خود جشن عالی و خوشگل بودن مامان سودابه عزیزم....سوژین هم که در نهایت شادی بود و با لباس کیتی اش خیلی نازتر شده بود..کیک کیتی هم اونقدرا که میگی بد نبود...خوشگل بود ولی خوب شباهتش به کیتی کم بود ولی در کل بانمک بود و مزه اش هم خوب بود ...خلاصه که مامانش دستت درد نکنه و انشالله دخمل گلت زیر سایه خودت و باباش 120 ساله بشه و همیشه شاد و سلامت و موفق باشه...دوسش دارم...ببوسش جیگرمو


خیلی ممنون لیلا جون... شما هم خیلی زحمت افتادی و کادوی قشنگتون هم خیلی ممنون...

صنم
26 خرداد 92 22:54
خیلی خیلی همه چیز قشنگ و شیک و عالی دستت درد نکنه مامان سودی
دخملمون هم که ناز و خوشگل و یه ماشالللهههه داره
میز غذاها و تنقلات هم خیلی قشنگ بود حالا چرا فحش خوردی برای پفک مادررررر؟؟؟ تنقلات مضر خریدی دیگه
عکس کیکش هم خیلی قشنگه ازش معلومه مزش هم خوشمزس
دسرها هم واقعا راست میگی خیلی خوشرنگ و شیک بود باید بیایی تو وبلاگ دستورش رو بزاری یادت نره
بازم تبریک و ایشالله همیشه توی خونتون جشن و شادی باشه



خانوم هنرمند شما خیلی لطف دارید که از میز غذا و دسر ما مورد پسندتون قرار گرفته.. انشالله برای شما هم همیشه جشن و شادی باشه

سرور
27 خرداد 92 10:40
سلام. واقعا آفرين سودابه جون. ماشالا به اين همه سليقه. خوب شد از پژوهشگاه رفتي، به خدا اينجا حروم ميشدي
خسته نباشيد فراوان. سوژين رو ببوس


سلام قربونت برم... خیلی لطف داری.... هه هه... اصلا به همین خاطر رفتم نذاشتن هنرنمایی کنم... میخواستم آزمایشگاه رو اینجور ی تزئین کنم
مامان بیتا
27 خرداد 92 15:26
سودابه جون
خیلی لذت بردم از عکسا انشالا که مبارکش باشه و همه ساله...ماشالا هم گفتم. دسر سفید صورتی پودینگ خیلی به مدل تواد می اومد. کارت یادگاری هم خیلی خوشگل بود کیتی های دست ساز هم نا شده بودن بابت کیک هم بی انصافی نکن یه ته چهره ای از کیتی داره. از تاج ها و ظرف و ظروف کیتی هم خیلی خوشم اومد کلا همه چیز خوب بود بهتر از همه سوژین کیتی ملوس بود و شادی و خنده های از ته دلش انشالا که میشه شاد و خرم باشید.


شاداب جون نظر لطفته... اون ته چهره کیتی رو خوب اومدی... ولی فکر کنم اگه نگفته بودم تولد با تم کیتی هست هیچ کس نمی تونست حدس بزنه کیک به شکل کیتیه...
سحر مامان سودا
27 خرداد 92 16:23
ماشالا به این دختر تولد 3 سالگیش مبارک... چقدر هم داره شبیه خودت میشه.
دست شما هم درد نکنه واقعا کولاک کردی همه چی عالی بود.... خسته نباشی.
ایشالا 120 سالگیشو جشن بگیری...
تنقلاتتم واقعا مضر بود مادر.....



تولد کیتی شما هم مبارک باشه... اتفاقا تو جشن همش به یادت بودم با اون همه شباهت جشنی که داشتیم
مامان سورنا
27 خرداد 92 17:37
خوب من منتظر شدم عکسها رو کامل کنی بعد نظر بذارم ولی خوب وقت نکردی انگار.به هر دست گلت درد نکنه برای این همه زحمتی که کشیدی و خوب ما از نزدیک دیدیم و از عکسهاش خوشگل تر بود و حسابی رقصیدیم و کیف کردیم...کیتی کوچولوی بامزه ات هم که حسابی شادی کرد و کیتی بزرگ هم همینطور و خدا رو شکر.....راستی همه مراسم و غذهاها یه طرف اون پودینگ ها هم یه طرف)


سمیه جون خیلی لطف داری... تو هم خیلی تو زحمت افتادی هم برای عکس هم برای هنرمندی هات... اون پودینگ رو هم پیشنهادش از طرف یک استاد بزرگ دسر بود... حالا خواستی دستورش رو میدم بهت.. باور کن اصلا زحمتی نداره برام
مریم مامان باران
29 خرداد 92 1:03
وای چقدر همه چیز خوشکل و قشنگ بود مخصوصا کلاههای کیتی و دستمال سفره ها که من خیلی خیلی خوشم اومد و ناز بودن....کیتی کوچولو هم که خوشکل.........غذاها هم که عالی و معلومه خوشمزه دهنم آب افتاد نصفه شبی....

دسرهاتم که به به سریعا دستورش رو بزار تو وبلاگ درست کنیم.....

خود سوژینم خیلی ناز و خوردنی شده بود با اون ژستهای شیطون بلاش........

تزییناتتم خیلی خوب و جالب بودن...منم قسمت میز و پرده رو دوست داشتم.
بازم مبارکش باشه و انشالله جشن فارغ التحصیلیش....ببوسش.


مریم جون
خیلی لطف داری... به سلیقه شما که نمیرسه...ممنون که اینجا سر زدی
ناهيد مامان غزل
15 تیر 92 8:41
ماشالله هزار ماشالله چشم نخوري ايشالله خاله جون بايد از مامانت خيلي خيلي تشكر كني چون به نظرم خيلي زحمت كشيده از عكسا كه نشون ميده و واقعيت حتماً فراتر از اين حرفهاست 120 ساله بشي سوژين گلي با اون موهاي نازت اون پفكارم خدايي من كه بودما.............يعني حالا بگذريم حضار بهت گفتن ديگه من چي بگم خواهر دوستت دارم خاله جون كيتي كوچولوي مهربون
مامان ثمینا
3 مهر 92 8:24