سوژينسوژين، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

دختر نازم سوژین

عکس های تابستانی

1392/6/31 0:25
نویسنده : مامان جون
2,621 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

هنرنمایی با رنگ انگشتی 

 

 خونه سازی به سبک خودت

 

 اینم هنر اوازی دخترم... البته فیلمش گویاتر هست

 

 

 امسال تابستان وقت خیلی خوبی برای گردش داشتیم که سن مناسب تو هم بی تاثیر نبود و بیشترین لذت رو هم تو می بردی مخصوصا روزایی که با دختر دایی و پسرخاله هات می رفتیم پارک.... چند تایی عکس هم برای یادگاری اینجا میزارم....

  

همراه نگین که ارتباط خوبی با هم دارید

   

 مشغول خوردن جوجه کباب

 

 بازی با جدیت تمام... ایده صندلی هم از خودت بوده

 

 

 شکلات خوری

 

 

مدل عکاسی من

 

 شیر خوردن به سبک سوزین

 


شن بازی دقیق و اصولی

 

 اردوی تفریحی به قلعه سحر امیر به همراه دوستان کلاس قران

 

 سورنا و دختر زبون دراز

 

جاده عباس آباد

 

 

 

 جاده شمال که مشغول موبایل بازی هستی

 

جاده لتر و دختر قرتی

 

 

 خیلی وقت بود از خوابیدنت عکس نگرفته بودم... هنوز هم زیباترین زیبای خفته من هستی

 

 جنگل دالیخانی

 

 تماشای اسمان در هوای مه آلود

 

ژست گرفتی برای عکس... البته قرار نبود تو سوژه باشی

 

 

جای دوست داشتنی برای پریدن

 

 بازم فیگور عکاسی

 

 

 کفش نو مبارک

 

 جاده چالوس و اب بازی

 

 بازم هنرنمایی با رنگ انگشتی

 

 اینم هنر مامانت

 

 اینم کاردستی مادر و دختری...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم مامان باران
2 مهر 92 1:54
خوب خوب خوب اول که حدس میزنم اون جای تمیز و مرتب ویلا باشه که حسابی مبارکه و خیلی هم قشنگ و تمیزه و امیدوارم همیشه به خوشی توش سفر برید و مهمونم نیاد که راحت و اسوده لاو بترکونین ژستاشم عالی بودن و البته من اون دختر قرتی رو خیلی خیلی دوست داشتم و اون جنگل دالیخانی با موهای خوشکل حلقه حلقه شده.... نقاشی تو هم خوب تر شده آفرین ادامه بده موفق میشی... کاردستی هاتونم خیلی خوب بودن و چقدر خوبه تو اینهمه وقت و انرژی برای سوژین میزاری. بهت تبریک میگم...
ناهيد مامان غزل
2 مهر 92 13:25
من عاشقه اون عكسشم كه قرتي خانم شده و اون لاك زدنشم خيلي باحال بود ماشالله هزار ماشالله خيلي بزرگ شده براش اسفند دود كن ببوس نازنينو
مامان سورنا
2 مهر 92 17:29
من واقعا شرمنده ام..این پست رو ندیده بودم...فکر کردم مال قبله با عکس اولش....خیلی پست خوبی بود و عکسها همگی خوشگل بودن مخصوصا عکس دختر قرتی حرف نداشت....عکسهای تو جنگل و ویلا هم که دیگه عالی...هم مناظر و هم ژست های سوژین که جون میده برای گرفتن عکسهای خوب....عکسش با چکمه واقعا بامزه بود کلی خندیدم....کاردستی و رنگ انگشتی تو حموم هم که دیگه عالی...خوش به حال سوژین که این همه با مامانش کیف می کنه.... عکساش با سورنا و قلعه سحرآمیز هم خیلی خوب بود...ممنون.خودش خواب بود ولی بهشون نشون بدم حتما یاد می کنه و کلی حرف میزنه راجع بهش....
مامان بیتا
10 مهر 92 10:40
همه عکسا خیلی خوشگل بودن من اون عکس دختر قرتی رو خیلی دوست داشتم فیگورای سوژین هم واقعا باحالن.
لیلا مامان کیمیا
16 مهر 92 17:23
آفرین به شما مادرو دختر فعال...چه بازی های خوب و قشنگی... شبیه اون عکس بازی با رنگ انگشتی رو کیمیا هم داره...
سرور
20 مهر 92 12:28
سلام. خيلي وقت بود كه به سايتت سر نزده بودم. دلم تنگ شده. سوژين رو ببوس
farnoosh
22 اسفند 92 15:08
واااااااااااااااااااااای وب خیلی قشنگی داره خوش ب حال سوژین خانم با دوستای فسقلی